Вона поїхала через робочу поїздку. Лише два дні. Але це було вперше для нього – цілих два дні наодинці з їх трьохрічним малюком. Складно виконувати одразу стільки ролей: кухар, нянька, друг і просто турботливий батько. Особливо важкими були готування та годування. Потрібне було універсальне рішення: оптимізувати процес готування та саму страву зробити неймовірно смачною та корисною. Іноді рішення знаходяться тільки коли стикаєшся з проблемою.

В ті два дні він ледь впорався, але головна подія сталася трохи згодом, раптово, як і всі геніальні ідеї, після того, як він поділився з нею своїм дводенним досвідом. Вона тільки повернулась з перемовин, сирна компанія, в якої вона працювала, намагалася знайти новий підхід до процесу готування. І їй це вдалося. З цього почалася історія перетворення у новий бренд lel’, який під іншим кутом дивився на готування. Яка б ситуація не сталося, які б потреби не виникли, він має рішення.

На власному досвіду ми пройшли крізь процеси, з якими щодня стикаються кулінари та кухарі, ми по-іншому подивилися на готування і прийняли для себе нову філософію – «легкість і простота». Коли починаєш готувати з lel’ відчуваєш різницю – це сир, який зроблено для справжніх кулінарів. Кожна позиція має своє призначення, при розробці рецептур ми враховували все, що впливає на смак страви: тип печі, яка саме страва, як можна оптимізувати час готування. Окремо для професіоналів було створено лінійку lel’ Professional, серед продуктів якої можна знайти готове сирне рішення, а можна розробити унікальну рецептуру сиру під окремі потреби бізнесу, саме для цього було впроваджено R&D підрозділ.

Скажімо просто, lel’ – сир, з яким легко!

Трохи історії

1998

Якщо повернутись на кілька десятків років назад, ми почнемо історію компанії Ardis Group. Однією з перших вона почала знайомити українців з унікальними видами сирів з різних країн та імпортувати кращі світові бренди. Компанії вдалося закохати українців у сирне різноманіття.

2005

Завдяки Ardis Group, українці відкрили справжні свіжі сири з Італії: моцарелу, рікоту, маскарпоне.

2010

Компанія втілила увесь свій досвід, створивши власну лінійку свіжих сирів під ТМ La Perla. Обраний напрямок діяльності з тих пір не змінювався. Основними партнерами на той час були виключно професіонали приготування. Вони й досі залишаються важливою складовою нашої сирної екосистеми, однак з роками наші погляди та можливості значно розширилися!

2018

Початок нової історії сирного бренду компанії: з La Perla в найлегший Lel’. Сир, з яким приготування стає таким легким!

2019

Відкрито нове більш потужне виробництво «Молочна Майстерня». Ми поєднали найталановитіших майстрів сирної справи, які нині втілюють свої авторські ідеї в розробки департаменту R&D, під особливі потреби клієнтів.

Безпека та якість продукції забезпечується багаторівневою системою контролю якості, ключовою ланкою з якої є власна лабораторія. Влітку виробництво отримало сертифікат HACCP, підтвердження національного стандарту безпечності харчових продуктів.