Все про Lel’

1998
Створено компанію Ardis Group, яка одна з перших почала імпортувати унікальні види сирів з різних країн світу та знайомити українців з особливостями їх споживання.
2005
Ardis Group вперше привезла в Україну свіжі сири з Італії – маскарпоне, бурату, рікоту і, звісно, моцарелу. На цей час сирні звички українців ще не сформовані, але зацікавленість набирає обертів.
2010
На орендованих потужностях, із запозиченою назвою - але все ж таки відбулася перша спроба запуску власного бренду свіжих сирів. На цей час було створено дві рецептури – моцарела у батоні та продукт сирний для піци. Ключовими клієнтами є піцерії.
2014
Асортимент свіжих сирів розширюється, запитів на продукцію стає все більше. Приймається рішення і покупається власний завод «Молочна Майстерня», ключова спеціалізація якого – виробництво свіжих сирів. Паралельно запускаються роботи по створенню нового, власного бренду Lel’.
2019
Капітальні роботи по запуску власного заводу завершуються. У березні 2019 року виробництво свіжих сирів під брендом Lel’ переїжджає на нові потужності «Молочна Майстерня». Свіжі сири Lel’ продовжують завойовувати прихильність професійних кулінарів. Основним каналом продажів є ресторани, піцерії, кафе та готелі.
2021
Розпочато нову історію Lel’ – підготовка бренду до виходу на полиці супермаркетів. Lel’ разом з креативною агенцією Banda створює позиціонування, етикетку та стратегію розвитку бренду. Продуктова лінійка розширюється вишуканими сирами – страчатела та бурата.
2022
Далі буде….
РЕСТОРАННА ВЕЧЕРЯ ЗА 15 ХВИЛИН. РЕСТОРАННА ВЕЧЕРЯ ЗА 15 ХВИЛИН. РЕСТОРАННА ВЕЧЕРЯ ЗА 15 ХВИЛИН. РЕСТОРАННА ВЕЧЕРЯ ЗА 15 ХВИЛИН.
15 ХВИЛИН - І НА СТОЛІ ШИК-КОНТЕНТ. 15 ХВИЛИН - І НА СТОЛІ ШИК-КОНТЕНТ. 15 ХВИЛИН - І НА СТОЛІ ШИК-КОНТЕНТ. 15 ХВИЛИН - І НА СТОЛІ ШИК-КОНТЕНТ.
На власному досвіду ми пройшли крізь процеси, з якими щодня стикаються професійні кухарі та кулінари любителі. Все це дозволило нам по-іншому подивилися на приготування і прийняли для себе нову філософію – «легкість і простота».
Задати питання